Vrouwen kunnen niet zonder beautyproducten


Seks, koffie en chocolade zijn voor vrouwen minder belangrijk dan beautyproducten. 76 procent van de vrouwen kan niet zonder huidverzorgingsproducten en make-up.

De liefde voor beautyproducten gaat bij veel vrouwen wel erg ver. De meeste vrouwen zouden bij de veiligheidscontrole op het vliegveld nog liever hun meest geliefde schoenen en spijkerbroek af staan, dan hun favoriete beautyproduct. Dat blijkt uit een onderzoek van L’ Bel USA, die de studie uitvoerde onder 1.320 Amerikaanse vrouwen.

76 procent van de ondervraagde vrouwen draagt een beautyproduct altijd bij zich in haar tas. Een avondje uit zonder lipproducten gebeurt niet vaak, 63 procent van de vrouwen gaat de deur niet uit zonder gekleurde lippen. Ik begrijp die 63 procent wel, want ik ga zelf ook nooit zonder lippenbalsem de deur uit.
Je zou denken dat mascara in geen enkel make-up tasje ontbreekt, maar het tegendeel is waar. Maar 6 procent heeft altijd mascara bij zich. Zonder welk beautyproduct ga jij de deur niet uit?


Kim de Jong
Geschreven door

Beautyblogger Kim heeft 78 artikelen geschreven.

Reacties

Er zijn 3 reacties op: Vrouwen kunnen niet zonder beautyproducten

  1. Elise zegt:

    Ik neem dus áltijd mijn blush en fel rode lippenstick mee ;D

  2. Demi zegt:

    Ik neem altijd maskara mee, concealer en een roze lipstick.
    Ik gebruik eigenlijk dan eigenlijk alleen soms mn roze lipstick om mn lippen bij te werken
    en de rest neem ik mee voor het geval dat het uitloopt! hihi x

  3. Kristyna zegt:

    Ik neem alleen lippenbalsem mee als ik uitga, mijn lippen worden snel droog.
    Maar op school/stage in ieder geval poeder, eyeliner en lippenbalsem! (vettige huid, loopt dus snel uit)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>